Skip to content Skip to footer

Ranger Plug Plug-in Hybrid: Nowe możliwości

Ford rozszerza globalną gamę pick-upów o pierwszego w historii Rangera Plug-in Hybrid. Dodatkową zaletą auta jest instalacja Pro Power Onboard, która zdecydowanie zwiększa jego walory użytkowe. Szczególnie w miejscach pozbawionych prądu



Ford zaoferuje klientom wersję Rangera z napędem hybrydowym typu plug-in, łączącą możliwość jazdy na napędzie elektrycznym z wszechstronnością poza utwardzonymi drogami i niezawodnością w pracy. Produkcja pierwszego w historii Rangera Plug-in Hybrid rozpocznie się pod koniec 2024 roku, a dostawy do klientów na początku 2025 roku. Nowy model będzie w planach Forda znaczącym krokiem w kierunku pełnej gamy układów napędowych w segmencie pick-upów średniej wielkości.



Ranger Plug-in Hybrid dzięki zespołowi napędowemu, składającemu się 2,3-litrowego silnika benzynowego Ford EcoBoost i silnika elektrycznego zasilanego akumulatorem trakcyjnym będzie generował większy moment obrotowy niż jakikolwiek inny Ranger. Układ umożliwi również jazdę w trybie bezemisyjnym nawet do 40 kilometrów.



Maksymalna zdolność holownicza Rangera Plug-In Hybrid dla przyczep z hamulcem wynosi 3500 kg i jest identyczna jak w pozostałych modelach z gamy. Ranger Plug-in Hybrid będzie również oferował system zasilania pokładowego Pro Power Onboard, umożliwiając klientom podłączenie narzędzi i urządzeń o dużym poborze prądu w miejscu pracy lub obozowisku przez gniazda umieszczone w kabinie oraz skrzyni ładunkowej. Oznacza to, że hałaśliwe, nieporęczne i ciężkie generatory można zostawić w domu, wykorzystując więcej miejsca w skrzyni ładunkowej na inny sprzęt i ekwipunek.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment