Skip to content Skip to footer

Revolut wprowadza ubezpieczenia kominukacyjne. Jak z cenami?

Revolut, z której korzysta ponad 28 milionów klientów na świecie, wprowadzi na europejski rynek innowacyjne ubezpieczenia komunikacyjne, które cechować się będą dużą elastycznością, atrakcyjną ceną oraz szybką i prostą konfiguracją polisy. 


Klienci Revolut na pierwszym europejskim rynku, w Irlandii, mogą zapisać się już na listę oczekujących na premierę nowego produktu ubezpieczeniowego, która nastąpi wiosną tego roku. Revolut Car Insurance kładzie nacisk na elastyczność i przejrzystą cenę, nawet o 30% niższą niż u kolejnego najtańszego dostawcy na rynku*. Ponadto, Revolut zaoferuje uprawnionym klientom rabaty nawet do 25% jeśli wybiorą opcję Smart Driving, która poprzez łatwą instalację połączy się z ich samochodem. 

W przypadku klientów, którzy zdecydują się na opcję Smart Driving, Revolut wyceni koszt polisy indywidualnie, na podstawie ich stylu jazdy i zachowań za kierownicą. Dzięki temu, klienci korzystający z opcji Smart Driving, będą mieli szansę otrzymać co roku radykalnie lepszą ofertę cenową polisy, niż pozostali klienci.

Revolut jako pierwszy dostawca na irlandzkim rynku, zaoferuje tak szybką i łatwą, bo opartą na aplikacji, konfigurację polisy oraz cyfrowy onboarding – uprawnieni klienci otrzymają ofertę w mniej niż 5 minut, znacznie szybciej, niż aktualnie przyjęty rynkowy standard na irlandzkim rynku.

Revolut Car Insurance to także elastyczne opcje płatności – miesięcznie lub za rok z góry, brak ukrytych opłat oraz możliwość bezpłatnego anulowania umowy przez klientów w dowolnym momencie jej trwania.

Cieszę się, że nasi pierwsi europejscy klienci, w Irlandii, będą mogli dzięki Revolut Car Insurance wygodnie ubezpieczyć swoje samochody. Przygotowaliśmy doskonałe warunki cenowe, elastyczne plany i najprostsze możliwe doświadczenie zakupu i konfiguracji polisy

Balazs Gati, General Manager Insurance w Revolut

Przyjęliśmy świeże spojrzenie na to jak powinno wyglądać współcześnie ubezpieczenie samochodu. Czekamy teraz na pierwsze recenzje i uwagi od klientów w Irlandii, następnie wprowadzimy produkt na kolejne europejskie rynki ” – dodał Gati.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment