Skip to content Skip to footer

Pako Lorente partnerem wizerunkowym Corporate Connections

Corporate Connections to międzynarodowa organizacja biznesowa, obecna w 28 krajach, skupiająca właścicieli dużych firm. W Polsce zrzesza blisko 250 największych przedsiębiorców z przychodami powyżej 100 mln rocznie.

Business Weekend by Narvil był pierwszym wydarzeniem z cyklu, które oficjalnie otworzyło współpracę Pako Lorente z Corporarte Connections. Podczas wydarzenia Pako Lorente w specjalnie zaprojektowanej strefie prezentowało markę, udzielało konsultacji wizerunkowych jak również promowało idee profesjonalnego dress code w biznesie ponadto zadbaliśmy o wizerunek przedstawicieli Corporarte Connections dostarczając zestawy ubrań zgodnie z założeniem biznesowego dress codu.

Pako Lorente to dynamicznie rozwijająca się marka mody męskiej obecna od 18 lat na polskim rynku. Posiada sieć salonów w galeriach handlowych w całej Polsce, równolegle buduje także sieć w krajach nadbałtyckich. Warto podkreślić, że to właśnie Pako Lorente reprezentuje polską modę męską poza granicami kraju i jako jedyna marka z rodzimego rynku rozwija się międzynarodowo.

Pako Lorente poszerza swoją ofertę i rozwija segment odzieży korporacyjnej. Zdobywając uznanie klientów jako marka zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą odzieży postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie i rozszerzyć profil biznesowej działalności tworząc Pako Lorente Corporate, którego produkty i usługi skierowane są do sektora B2B.

„Bardzo nas cieszy współpraca przy tym projekcie. Naszą misją jest ubrać polski biznes w profesjonalny styl oraz promować znaczenie dress code w organizacjach. Wierzymy, że profesjonalni pracownicy to klucz do sukcesu każdej organizacji

Rafał Chrapkowicz, właściciel Pako Lorente

Od wielu sezonów w kampaniach wizerunkowych nie tylko podkreśla pewność siebie i swoich odbiorców w zakresie mody męskiej, ale również zobowiązuje się do utrzymania najwyższej jakości oferowanych produktów oraz doskonałego serwisu. Między innymi renoma i wypracowana pozycja pozwoliła Pako Lorente zostać partnerem wizerunkowym projektu Corporate Connections.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment