Skip to content Skip to footer

Julie White powołana na stanowisko CCO w regionie EMEA Accor

Hotelowa grupa Accor mianowała Julie White na stanowisko Chief Commercial Officer Europe & North Africa dla dywizji Premium, Economy i Midscale w regionie Europy i Afryki Północnej.

W swojej nowej roli Julie będzie odpowiedzialna za kierowanie regionalnym zespołem sprzedażowym Accor, realizującym strategię przychodów biznesowych firmy na rynkach Europy i Afryki Północnej. W zakres zadań wspomnianego zespołu wchodzą obszary takie jak sprzedaż i dystrybucja, marketing, program lojalnościowy i guest experience oraz revenue management.

Mieszkająca w Londynie Julie ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w globalnej branży turystycznej na wielu kierowniczych stanowiskach działów sprzedaży obejmujących dystrybucję, CRM, revenue management, digitalizację, sprzedaż i marketing. Jej nominacja wesprze rozwój szybko rosnącego portfolio Accor w regionie dla ugruntowanych i zróżnicowanych marek Premium, Midscale i Economy, w tym Pullman, Novotel i ibis.

Poprzednio związana z Wyndham Hotels & Resorts, gdzie zajmowała stanowisko wiceprezesa ds. handlowych na Europę, Bliski Wschód, Afrykę i Eurazję. Wcześniej zdobywała eksperckie doświadczenie w doradztwie w PwC Consulting oraz w wiodących liniach lotniczych, m.in. w Virgin Atlantic, British Airways i American Airlines.

Nominację Julie White poprzedził awans Karelle Lamouche na stanowisko global Chief Commercial Officer dla dywizji marek Premium, Midscale & Economy w Accor.

Accor wyraźnie koncentruje się i angażuje w dalsze rozwijanie wiodącej pozycji na rynku europejskim i napędzanie wartości sprzedażowej poprzez zorientowanie na gościa i siłę marki. Nasza strategia konsekwentnie pozycjonuje grupę jako preferowanego partnera zarówno dla właścicieli hoteli i gości hotelowych w Europie. Dzieje się tak dzięki globalnej sile marek i niezachwianemu zaangażowaniu w rozwój hotelarstwa. Julie ma wspaniałe osiągnięcia i fantastyczne doświadczenie jako lider z obszarów sprzedaży i wiem, że będzie ogromnym atutem dla całej grupy.

Karelle Lamouche, Global Chief Commercial Officer, Premium, Midscale & Economy, Accor

Choć Accor ma jeden z najbardziej dalekosiężnych i zróżnicowanych portfeli marek w całej Europie i Afryce Północnej, to ambicja grupy, aby nadal rosnąć w siłę i odnosić sukcesy, jest znacząca. Cieszę się, że mogę pracować z tak wspaniałym zespołem, aby pomóc w realizacji celów sprzedażowych Accor w całym regionie.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment