Skip to content Skip to footer

Grupa Cichy-Zasada rusza z kampanią edukacyjną „Wybór Dealera ma znaczenie”

Grupa Cichy-Zasada uświadomi polskim kierowcom, że nie tylko marka, lecz miejsce, w którym kupujemy samochód jest bardzo istotne. GCZ rusza z kampanią „Wybór Dealera ma znaczenie”.

Liczba rejestracji nowych aut w Polsce znów rośnie – wynika z danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Z prognoz IBRM Samar na 2023 rok wynika, że do końca roku Polacy mogą kupić i zarejestrować ponad pół miliona nowych pojazdów. Optymizmu dodaje fakt, iż ponad 30 proc. Polaków nosi się z zamiarem zakupu nowego auta. Jednak – jak zwracają uwagę eksperci – przy podejmowaniu tak ważnej decyzji, często nie doceniają i nie rozumieją roli dealera, wybierając salon najbliższej położony, kojarzony, znany… zamiast sprawdzonego.

Odpowiedzi na ten problem ma udzielić kampania edukacyjna przygotowana przez największą grupę dealerską w Polsce – Grupę Cichy-Zasada (GCZ). „Wybór dealera ma znaczenie” tak brzmi myśl przewodnia kampanii świadomościowej realizowanej przez dealera i agencję That One Agency, której celem jest uświadomienie klientom istotnej roli marki dealera i gwarancji jakości w procesie zakupu samochodu nowego lub używanego, floty czy usług posprzedażnych.

– Proces nabywania samochodu, czy towarzyszących usług, jest nie mniej ważny niż sam zakup. Musimy być pewni, że spotka nas obsługa na najwyższym poziomie, a wybór zostanie dokonany po konsultacji z doświadczonym doradcą, gwarantującym bezpieczeństwo transakcji. W humorystyczny i angażujący sposób opowiadamy o tym w kampanii przypominając, że mamy prawo tego oczekiwać w salonach dealerskich – a nasze oczekiwania najlepiej spełni nie kto inny, tylko Grupa Cichy-Zasada – mówi Michał Szydło, Managing Partner w That One Agency.


Działania edukacyjne prowadzone są od października br. na platformie Meta. Jak podkreśla Justyna Grudzińska – Dyrektor Marketingu Grupy Cichy Zasada, kampania ma uświadomić potencjalnym nabywcom, że nie każdy salon samochodowy w Polsce gwarantuje tę samą jakość obsługi, dlatego warto pochylić się dłużej nad jego wyborem i skorzystać z usług sprawdzonego partnera. – Stawiam mojemu zespołowi i sobie nowy cel: zbudować silny brand Grupy Cichy-Zasada, który będzie oferował najwyższy standard obsługi Klienta i zapewniał niepowtarzalne customer experience. Zapraszam do naszych salonów, żeby przekonać się na własnej skórze, że wybór dealera ma znaczenie.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment