AutoMotoKarieraLudzieSylwetki

Zmiany w strukturach PR marek Volkswagen oraz Volkswagen Samochody Użytkowe

Tomasz Tonder został dyrektorem PR i Corporate Affairs Groupy Volkswagen. Do jego głównych zadań należy przygotowanie strategii PR oraz Corporate Affairs dla Grupy w Polsce oraz jej efektywne wdrożenie. Strategia obejmuje obszary zarządzania wizerunkiem firmy, wzmacnianie relacji z kluczowymi klientami zewnętrznymi oraz budowanie relacji z mediami w roli rzecznika prasowego spółki. Kluczową częścią jest opracowanie komunikacji w zakresie elektromobilności.



Magda Piekarczyk do odpowiedzialności za komunikację marketingową marki Volkswagen Samochody Użytkowe dołączyła także obszar PR i jest teraz odpowiedzialna za całokształt komunikacji marki, kampanie reklamowe, marketing dealerski, działania – sponsoringowe i eventowe oraz PR. W tym roku Magda stanie przed wyzwaniem wprowadzenia na rynek odświeżonego modelu T6 oraz trzech modeli elektrycznych – Craftera, Caddy i Transportera.



Tomasz Tonder jest związany z Grupą Volkswagen od 2004 roku, pracę rozpoczął w centralnym dziale PR, następnie był odpowiedzialny za marketing serwisu i oryginalnych części. Od 2008 roku kieruje komunikacją PR marki Volkswagen. Do czasu powołania następcy będzie także sprawował dotychczasowe obowiązki.

Magda Piekarczyk z branżą motoryzacyjną jest związana od ponad 8 lat. Doświadczenie zdobywała w różnych działach Volkswagen Group Polska – między innymi w obszarach sprzedaży flotowej, obsługi posprzedażnej i marketingu. Od września 2017 pełni funkcję kierownika komunikacji marketingowej marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Teraz do jej obowiązków należy także komunikacja PR

Artur Balwisz Author
Absolwent Zespołu Szkół Technicznych przy WSK w Świdniku. Mechanik lotniczy. Ukończył wydział politologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Dziennikarz. W mediach od 1989 roku. Z dziennikarstwem motoryzacyjnym związany od 1996 roku.
×
Artur Balwisz Author
Absolwent Zespołu Szkół Technicznych przy WSK w Świdniku. Mechanik lotniczy. Ukończył wydział politologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Dziennikarz. W mediach od 1989 roku. Z dziennikarstwem motoryzacyjnym związany od 1996 roku.
Latest Posts