Skip to content Skip to footer

VFS Global rozszerza australijskie i indonezyjskie usługi wizowe

VFS Global, wiodący na świecie dostawca usług outsourcingowych i technologicznych dla rządów i misji dyplomatycznych, rozszerza możliwości przetwarzania wiz dla osób podróżujących do Australii i Indonezji, w tym dla polskich turystów.

Nowe usługi wizowe dla Australii

Departament Spraw Wewnętrznych Australii wyznaczył VFS Global jako wyłącznego dostawcę usług pobierania danych biometrycznych w Europie i Afryce Subsaharyjskiej, umożliwiając podróżnym ukończenie całego procesu wizowego online. Australię odwiedza ok. 20.000. Polaków rocznie. Do przekroczenia granicy potrzebują wiz. Podstawowe usługi obejmują pobieranie danych biometrycznych, weryfikację tożsamości, cyfrową pomoc w składaniu wniosków i obsługę płatności, a także usługi opcjonalne, takie jak weryfikacja dokumentów, zdalne wywiady i lokalne opcje dostawy.

– Wdrożenie usługi: Luty 2025 r. w Europie i Afryce Subsaharyjskiej.
– Rozszerzony zasięg: VFS Global świadczy obecnie australijskie usługi biometryczne w dziewięciu regionach świata, w tym w obu Amerykach, na Bliskim Wschodzie i w Azji.

Anthony Phillips, dyrektor ds. świadczenia usług offshore w Departamencie Spraw Wewnętrznych, zauważył: Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą współpracę z VFS Global w celu uproszczenia procesu ubiegania się o wizę w Europie i Afryce Subsaharyjskiej, zapewniając bezpieczne i sprawne doświadczenie dla australijskich osób ubiegających się o wizę na całym świecie.

Może Cię zainteresować:

Uproszczona elektroniczna wiza w dniu przyjazdu (e-VoA) dla Indonezji

Dyrekcja Generalna ds. Imigracji w ramach indonezyjskiego Ministerstwa Prawa i Praw Człowieka nawiązała współpracę z VFS Global w celu wprowadzenia wstępnie zatwierdzonej e-VoA dla 96 narodowości, w tym polskich podróżnych, z Bali jako głównym celem podróży. Indonezję odwiedza ok. 40.000 Polaków rocznie.

Od grudnia 2024 r. podróżujący do Indonezji będą mogli wypełniać wnioski wizowe i dokonywać płatności online, z wielojęzycznym wsparciem i możliwością rezerwacji grupowych w celu zwiększenia dostępności. Platforma VFS Global będzie oferować wsparcie w języku angielskim, mandaryńskim, japońskim, koreańskim, arabskim, niemieckim i francuskim, z planami rozszerzenia opcji językowych dla kluczowych rynków.

Indonezja dąży do osiągnięcia 14 milionów odwiedzających w 2024 roku, w porównaniu z 9,92 milionami przyjazdów w pierwszych ośmiu miesiącach tego roku. Inicjatywa e-VoA odzwierciedla zaangażowanie Indonezji we wspieranie rozwijającego się sektora turystycznego.

Silmy Karim, dyrektor generalny ds. imigracji w Indonezji, stwierdził: Współpracując z VFS Global, cieszymy się, że możemy wprowadzić najnowocześniejsze rozwiązania cyfrowe, aby uprościć wjazd dla międzynarodowych gości, pobudzić turystykę i wzmocnić globalną obecność Indonezji.

Dyrektor generalny VFS Global, Zubin Karkaria, dodał: Cieszymy się, że możemy współpracować z rządami Australii i Indonezji w celu usprawnienia procesu wizowego dla podróżnych na całym świecie. Ta inicjatywa pokazuje nasze zaangażowanie w bezpieczne, przyjazne dla użytkownika rozwiązania cyfrowe, które ułatwiają planowanie podróży i poprawiają wrażenia milionów osób.

Dzięki nowym usługom podróżujący do Australii i Indonezji mogą spodziewać się szybszego
i sprawniejszego składania wniosków wizowych, zyskując spokój ducha i bezproblemową podróż przed wyjazdem.

W ciągu ostatnich trzech lat 54% Polaków wyjechało na letnie wakacje, przy czym mężczyźni (65%) nieco częściej niż kobiety (49%) planowali podróż. W 2024 r. największa część podróżujących pochodziła od osób w wieku 40 lat, a 64% z nich zamierzało wyjechać na wakacje. Jeśli chodzi o długość wakacji, 38% Polaków planowało wyjazdy trwające 8-14 dni, podczas gdy 29% planowało krótsze wyjazdy trwające 1-7 dni, a 11% rozważało dłuższe wakacje trwające 15-21 dni. Większość (72%) planowała wakacje w Polsce, 37% wybrało inne europejskie destynacje, a 7% zdecydowało się na wyjazdy poza Europę. Najczęstsze obawy wśród polskich podróżnych dotyczyły zakłóceń pogodowych (42%), kwestii zdrowotnych (34%), wypadków (33%), kradzieży (30%) i problemów związanych z owadami (25%).

fot: Pexels.com

Show CommentsClose Comments

Leave a comment