Skip to content Skip to footer

TopMarket rośnie w siłę. Nowe sklepy, nowe wzornictwo

Polska sieć sklepów spożywczych działająca pod szyldem Top Market i należąca do Polskiej Grupy Supermarketów otworzyła kolejną placówkę – tym razem na Podlasiu, w miejscowości Sokółka. To kolejny etap organicznego rozwoju sieci na terenie całego kraju.

Placówka w Sokółce to supermarket o większej niż standardowo powierzchni, zaprojektowany wg wytycznych nowej identyfikacji wizualnej. Stawiamy na silny rozwój kolejnych placówek w całym kraju zaznacza Piotr Suchocki, Członek Zarządu Polskiej Grupy Supermarketów.

Sieć rozwija się w wielu regionach kraju – województwie podlaskim, dolnośląskim, mazowieckim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim, śląskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim, łódzkim, lubelskim i małopolskim. Inwestorami są obecni i nowi partnerzy sieci, którzy doceniają profity płynące ze współpracy z naszą Grupą. Naszą dewizą jest rozwój oparty na partnerstwie, atrakcyjnym doborze asortymentowym, w szczególności produktów świeżych i towarach marek własnych dostępnych w konkurencyjnych cenach i w sąsiedztwie Klienta mówi Sławomir Kuczko Prezes Zarządu PGS Podlasie – jednego z udziałowców spółki PGS Sp. z o.o.

Zbudowany od nowa budynek supermarketu został zrealizowany przez inwestora z własnych środków zgodnie z bieżącymi potrzebami Klientów. Sklep posiada bogatą ofertę wyrobów pochodzących od lokalnych dostawców, z szerokim wyborem świeżego pieczywa, warzyw, owoców, produktów nabiałowych, mięsnych, garmażeryjnych, cukierniczych, małego AGD i produktów szkolnych.

Nowy sklep Top Market jest elementem rozwoju sieci w województwie podlaskim, będącego w 2023 roku silnym filarem strategii całej Polskiej Grupy Supermarketów.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment