Gospodarka 6 kwietnia 2023
Polska sieć sklepów spożywczych działająca pod szyldem Top Market i należąca do Polskiej Grupy Supermarketów otworzyła kolejną placówkę – tym razem na Podlasiu, w miejscowości Sokółka. To kolejny etap organicznego rozwoju sieci na terenie całego kraju.
Placówka w Sokółce to supermarket o większej niż standardowo powierzchni, zaprojektowany wg wytycznych nowej identyfikacji wizualnej. Stawiamy na silny rozwój kolejnych placówek w całym kraju – zaznacza Piotr Suchocki, Członek Zarządu Polskiej Grupy Supermarketów.
Sieć rozwija się w wielu regionach kraju – województwie podlaskim, dolnośląskim, mazowieckim, warmińsko-mazurskim, wielkopolskim, śląskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim, łódzkim, lubelskim i małopolskim. Inwestorami są obecni i nowi partnerzy sieci, którzy doceniają profity płynące ze współpracy z naszą Grupą. Naszą dewizą jest rozwój oparty na partnerstwie, atrakcyjnym doborze asortymentowym, w szczególności produktów świeżych i towarach marek własnych dostępnych w konkurencyjnych cenach i w sąsiedztwie Klienta – mówi Sławomir Kuczko Prezes Zarządu PGS Podlasie – jednego z udziałowców spółki PGS Sp. z o.o.
Zbudowany od nowa budynek supermarketu został zrealizowany przez inwestora z własnych środków zgodnie z bieżącymi potrzebami Klientów. Sklep posiada bogatą ofertę wyrobów pochodzących od lokalnych dostawców, z szerokim wyborem świeżego pieczywa, warzyw, owoców, produktów nabiałowych, mięsnych, garmażeryjnych, cukierniczych, małego AGD i produktów szkolnych.
Nowy sklep Top Market jest elementem rozwoju sieci w województwie podlaskim, będącego w 2023 roku silnym filarem strategii całej Polskiej Grupy Supermarketów.