Skip to content Skip to footer

Sławomir Przywała nowym dyrektorem sprzedaży Brown-Forman w Polsce

Sławomir Przywała został nowym Dyrektorem Sprzedaży firmy Brown-Forman Polska, producenta i
dystrybutora alkoholi mocnych (właściciel m.in. Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, Woodford Reserve).
Zastąpił na tym stanowisku Filipa Popławskiego, który objął stanowisko Prezesa Zarządu, Dyrektora
Generalnego Brown-Forman Polska. Sławomir Przywała dołączy do Zarządu firmy.


To kolejny, wewnętrzny awans, na wysokim stanowisku w strukturach firmy Brown-Forman Polska w
ostatnim czasie. W październiku ub.r. nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Generalnego
dystrybutora, które – w ramach wewnętrznej promocji – objął Filip Popławski. Powołanie Sławomira
Przywały nastąpiło w wyniku procesu rekrutacji, ogłoszonego w ubiegłym roku, w którym wzięło udział
kilkunastu znakomitych ekspertów, reprezentujących różne branże.

„Cieszy nas ogromnie, że otwarty proces rekrutacji potwierdził, że doświadczenia, wartości i
kompetencje przywódcze naszego pracownika najlepiej wpisały się w nasze ambicje budowania
wiodącej pozycji naszych marek na rynku premium, zrównoważonego rozwoju zdolności organizacji
sprzedażowej oraz ewolucji inkluzywnej kultury firmy. To jednocześnie potwierdzenie skuteczności
strategii rozwoju talentów i polityki otwartych możliwości awansu dla każdego pracownika BrownForman – podkreśla Dorota Pałysewicz, HR Director w Brown-Forman Polska.


Sławomir Przywała będzie odpowiadał za realizację strategii sprzedaży wszystkich marek znajdujących
się w portfolio dystrybutora alkoholi mocnych, na rynku polskim są to takie marki jak Jack Daniel’s,
Finlandia Vodka i Woodford Reserve. Z Brown-Forman Polska związany jest od 7 lat, gdzie pracował na
stanowisku Channel Manager Traditional Trade, stojąc na czele 14 osobowego zespołu,
odpowiedzialnego za sprzedaż i dystrybucję produktów Brown-Forman w kanałach tradycyjnych
(dystrybutorzy, cash&carry, sieci detaliczne, stacje benzynowe, B2B).

Stając na czele Działu Sprzedaży Brown-Forman Polska chcę wzmocnić zarówno pozycję naszych
kultowych marek, jak również budować silny i zaangażowany zespół, który będzie skutecznie
wyprzedzał i adresował wyzwania wymagającego i zmiennego otoczenia. Kluczowymi elementami
będą dla mnie, rozwijanie kompetencji naszej organizacji oraz wykorzystanie różnorodności w
budowaniu przewagi konkurencyjnej. Ważnym obszarem naszych działań będzie wzmacnianie siły
zespołu sprzedażowego opartej o równowagę płci i budowanie środowiska komercyjnego
wspierającego rozwój kobiet. Łącząc w całość elementy takie jak nasze kultowe marki, kulturę
organizacji, kompetencje i różnorodność z odwagą patrzymy przyszłość, i planujemy wzmacniać
wiodącą pozycję naszych marek na konkurencyjnym rynku – mówi Sławomir Przywała.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment