Skip to content Skip to footer

PGS wygrywa z koronawirusem

Przedświąteczne wyniki sprzedażowe w sieciach Top Market, Minuta8 i Delica, należących do Polskiej Grupy Supermarketów, wzrosły o około 25% r/r – informują przedstawiciele PGS.

Zdaniem Polskiej Grupy Supermarketów tegoroczna Wielkanoc nie tylko była inna pod względem organizacji i formy Świąt, podczas których wielu Polaków nie spotkało się ze swoimi rodzinami, ale również pod względem koszyka produktów. Poza tradycyjnymi wzrostami w kategoriach mięs i wędlin, PGS odnotował wyraźne wzrosty sprzedaży artykułów higienicznych i sanitarnych oraz produktów spożywczych o długim terminie przydatności do spożycia.

Podczas tegorocznego okresu świątecznego Grupa PGS odnotowała blisko 25% wzrost sprzedaży w porównaniu do 2019 roku.

– Tegoroczne, dobre wyniki sprzedaży dają pewną nadzieję na przyszłość, jednak wciąż przygotowujemy się na – zdaniem ekspertów – najtrudniejszy okres, przypadający na przełom kwietnia i maja – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

– Jesteśmy pewni, że wdrażane przez nas środki zapobiegawcze w znacznej mierze przyczyniają się do ograniczenia epidemii. Wyrazy uznania należą się właścicielom i pracownikom sklepów, którzy sprawnie dostosowują się do bieżących wytycznych – dodaje Michał Sadecki.

Przedstawiciele PGS podkreślają, że również Klienci cechują się dużą świadomością oraz stosują się do zaleceń obsługi, dzięki czemu w sklepach nie odnotowano żadnego poważnego incydentu.

– Normy bezpieczeństwa i higieny wprowadzone w naszym sklepie są zgodne z wymogami wprowadzonymi na czas kwarantanny. Nasz personel zadbał dodatkowo, aby obostrzenia nie były uciążliwe dla Klientów a zakupy odbywały się w nieskrępowanej czasem i restrykcjami atmosferze – mówi Mateusz Krawczyk, współwłaściciel Top Market i Galerii Kupieckiej w Otwocku – wprowadziliśmy również sprzedaż telefoniczną, aby ułatwić zakupy, zwłaszcza osobom starszym., którym zakupy są dostarczane do domów z najwyższymi zasadami higieny nie narażając kupujących, jak i naszych pracowników. Te rozwiązania spotkały się już z uznaniem i pełnym zrozumieniem – zaznacza Mateusz Krawczyk.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment

0.0/5