Skip to content Skip to footer

Konkurs Grand ESG – przedłużenie terminu przyjmowania zgłoszeń do 7 lutego

To ostatni moment na zgłoszenie do nowego konkursu Grand ESG. Celem plebiscytu jest wyróżnienie efektywnych działań z zakresu zrównoważonego rozwoju podejmowanych przez przedsiębiorstwa.  Nagrody przyznawane są w aż 14 kategoriach sektorowych. Jest to zdecydowany wyróżnik wśród konkursów, pozwalający porównywać działania w sposób dostosowany do branży i jej specyfiki. III, ostatnia już, tura zgłoszeń potrwa do 7 lutego!

Konkurs ma na celu docenić przedsiębiorstwa, które nie tylko deklarują, ale przede wszystkim realizują projekty w obszarze ESG. Dzięki podziałowi na kategorie sektorowe, każde działanie może zostać dostrzeżone i rozpatrzone indywidualnie. Projekty porównywane są tam, gdzie to ma sens – w kontekście specyficznych wyzwań i możliwości poszczególnych branż i ich realiów – dając tym samym szansę również mniejszym przedsiębiorstwom i organizacjom, także z tych sektorów, którym ciężko się przebić do szerszej komunikacji.

– Jako Fundacja Grand Press chętnie angażujemy się w inicjatywy wyróżniające tych, którzy w swoich działaniach zwracają uwagę na środowisko i drugiego człowieka. Na polskim rynku brakowało konkursu, który nagrodziłby działania z zakresu ESG, zarówno w małych, jak i dużych przedsiębiorstwach, a także pozwalał ocenić działania adekwatnie do branży i wynikających z niej możliwości. Podział na różne sektory, w ramach których przyznawane są nagrody, to metoda na dostrzeżenie i porównanie przedsięwzięć z tej samej branży, w sposób jak najbardziej trafny. – mówi Weronika Mirowska, Prezeska Fundacji Grand Press.

ESG to nie tylko wyraz odpowiedzialności społecznej. Firmy realizujące strategie ESG zyskują dostęp do bardziej atrakcyjnych instrumentów finansowych, takich jak zielone kredyty czy obligacje transformacyjne, a także zwiększają swoje szanse w przetargach publicznych i negocjacjach handlowych. Dla wielu MŚP brak zgodności z kryteriami ESG oznacza także ryzyko wykluczenia z łańcuchów dostaw większych firm, które coraz częściej wymagają, aby ich partnerzy biznesowi spełniali określone standardy środowiskowe i społeczne. Jednocześnie wdrażanie działań zrównoważonych może przynosić bezpośrednie korzyści finansowe, takie jak oszczędności energii czy redukcja kosztów związanych z regulacjami środowiskowymi.

Udział w konkursie to świetny sposób na zakomunikowanie szerszej społeczności swojej aktywności w tym obszarze i budowanie swojego wizerunku również wśród partnerów biznesowych. Ale Grand ESG to nie tylko nagrody. To przede wszystkim przestrzeń, która inspiruje, łączy różne środowiska i zachęca do myślenia o zrównoważonej przyszłości – podkreśla Aleksandra Lisowska, strateżka komunikacji korporacyjnej, ESG i employer branding w Garden of Words Group.

Zgłoszenia przyjmowane są w aż 14 kategoriach sektorowych a zgłaszać można się przez stronę: www.grandesg.pl do 7 lutego! Organizatorem konkursu jest Fundacja Grand Press a partnerem Garden of Words Group

Show CommentsClose Comments

Leave a comment