Skip to content Skip to footer

Justtag Group i In-Pulse tworzą nowe możliwości dzięki danym z Żabki

Rynek reklamy internetowej w Europie Środkowo-Wschodniej wkracza w nową erę. Justtag Group, lider w obszarze data-driven marketingu i technologii reklamowej, ogłasza przełomowe partnerstwo z firmą In-Pulse (powered by Żabka & Stagwell). Współpraca ta ma szansę całkowicie odmienić sposób prowadzenia kampanii digitalowych, wykorzystując rzeczywiste dane transakcyjne do ich precyzyjnego targetowania.

Zdjęcie główne – (od lewej) Tomasz Machała i Anna Babiel-Kowalczyk (Justtag Group) oraz Anna Pańczyk i Kinga Barczewska-Pflanz (In-Pulse)

Dzięki połączeniu kompetencji obu firm marki zyskują dostęp do strategii opartych na wiarygodnych, dokładnych danych i mogą kierować swoje reklamy do konsumentów w oparciu o ich realne zachowania zakupowe. W świecie reklamy – szczególnie w dynamicznie rosnącym segmencie retail media – to wartość nie do przecenienia.

„To przełomowy moment dla całego rynku reklamy online. Po raz pierwszy łączymy skalę, jaką oferuje In-Pulse, z technologicznym zapleczem Justtag Group, dostarczając markom dostęp do rzeczywistych danych zakupowych. To nowy standard targetowania i pomiaru efektywności kampanii digitalowych” – podkreśla Tomasz Machała, CEO Justtag Group.

Skala, precyzja i skuteczność

In-Pulse to wspólne przedsięwzięcie (joint venture) sieci Żabka Polska oraz amerykańskiego giganta technologii marketingowych Stagwell. Spółka opracowała i wdrożyła holistyczne rozwiązanie badawczo-analityczno-mediowe, które w połączeniu z technologią Justtag Group daje projektowi unikalną skalę działania.

Dzięki dostępowi do danych z aplikacji Żappka, liczącej już 10,9 miliona użytkowników, możliwe jest analizowanie zachowań konsumentów dokonujących zakupów w niemal 12 tysiącach sklepów Żabka w całej Polsce. Statystyki robią wrażenie – 18 milionów osób mieszka w promieniu 500 metrów od najbliższej Żabki, a średnia liczba dziennych transakcji sięga 4,2 miliona.

„Partnerstwo Justtag Group z In-Pulse stawia Polskę na mapie innowatorów reklamy digitalowej w Europie. Integracja danych transakcyjnych z kampaniami online może stać się wzorem dla innych rynków – nie tylko w CEE, ale i globalnie” – zaznacza Anna Pańczyk, CEO In-Pulse oraz Strategic Partnership & Global Solutions Stagwell Global.

To pierwszy w regionie CEE projekt, który tak szeroko integruje dane transakcyjne z precyzyjnym targetowaniem online. Efektem będzie możliwość prowadzenia kampanii o bezprecedensowej skuteczności.

„Możliwość targetowania reklam na podstawie realnych zachowań zakupowych to game changer, który wyniesie skuteczność kampanii na zupełnie nowy poziom. Dzięki współpracy z In-Pulse wprowadzamy produkt łączący skalę, precyzję i innowacyjność – i to w kategorii FMCG, jednej z najważniejszych w świecie reklamy” – dodaje Anna Babiel, Chief Growth Officer w Justtag Group.

Technologia wsparta danymi

Nowe rozwiązanie będzie dostępne dla marek od 1 października 2025 roku. Justtag Group zapewni pełne wsparcie – od planowania kampanii, przez zakup mediów, aż po analizę efektów. Integracja danych z zewnętrznymi platformami reklamowymi będzie realizowana w oparciu o sprawdzone technologie i metodologie.

„Rozwój technologii i zaawansowane wykorzystanie danych otwierają dziś zupełnie nowe możliwości w precyzyjnej komunikacji marketingowej, która stanie się jutro nowym standardem” – mówi Kinga Barczewska-Pflanz, Head of Tech & Data, Członek Zarządu In-Pulse.

Dla branży reklamowej to krok milowy – wejście w etap, w którym efektywność kampanii będzie mierzona nie deklaracjami, lecz rzeczywistymi zakupami konsumentów. To zmiana, której wpływ może wykraczać daleko poza sektor FMCG, wyznaczając kierunek rozwoju reklamy cyfrowej w całym regionie.

Show CommentsClose Comments

Leave a comment