AutoMotoPrezentacje

Jazz odświeżony

Honda zaprezentowała odświeżony model Jazz. Zmiany objęły zarówno stylistykę nadwozia jak i wyposażenie. W gamie pojawił się też nowy motor: i-VTEC o pojemności 1.5 l i mocy 130 KM. Stylizacja przodu odświeżonej Hondy Jazz nawiązuje do aktualnego designu innych modeli Hondy.

Nowy, 130-konny silnik benzynowy jest zgodny z normami Euro 6. Średnie (deklarowane) zużycie paliwa wynosi 5,4 l./100 km, a emisja CO2 utrzymuje się na poziomie od 124 g/km w przypadku wersji z przekładnią CVT. Nowy silnik będzie oferowany w nowym pakiecie Dynamic, którego elementami są także cieńszy, przedni splitter znajdujący się poniżej przedniego grilla oraz trzyczęściowy dyfuzor zintegrowany z tylnym zderzakiem – oba wykończone czerwoną linią podkreślającą sportowy charakter auta. Pakiet Dynamic zawiera również lampy przednie wykonane w technologii LED, lampy przeciwmgielne, spoiler klapy bagażnika, a także lakierowane na czarno obręcze z oponami 185/55 R16. Wnętrze wykończono za pomocą tapicerki z prążkowanym wzorem, a koło kierownicy i gałkę drążka zmiany biegów pokryto skórą ozdobioną szwami w kolorze pomarańczowym. Oczywiście, w  ofercie pozostanie też 102-konny silnik benzynowy 1.3 i-VITEC. Będzie dostępny we wszystkich wersjach wyposażeniowych, poza opcją Dynamic.

Odświeżona Honda Jazz zachowała swoją niezwykłą wszechstronność. Bagażnik ma pojemność 354 l po złożeniu oparć tylnej kanapy prawie 900 litrów. Opracowany przez Hondę system Magic-Seat oraz asymetrycznie dzielona tylna kanapa (w proporcji 60:40), pozwalają na szereg konfiguracji wnętrza, w którym maksymalna długość powierzchni ładunkowej wynosi 2,48 m, a maksymalna wysokość – 1,28 m.

Do elementów standardowego wyposażenia Jazza należą: tempomat, podgrzewane fotele, system automatycznych świateł oraz system City-Brake Active. Wyższe opcje wyposażeniowe zawierają system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect z 7-calowym ekranem dotykowym, kamerę cofania, dostęp bezkluczykowy, a także zaawansowane systemy bezpieczeństwa, takie jak układ ostrzegania przed kolizją, układ kontroli pasa drogowego czy system rozpoznawania znaków drogowych.

Artur Balwisz Author
Absolwent Zespołu Szkół Technicznych przy WSK w Świdniku. Mechanik lotniczy. Ukończył wydział politologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Dziennikarz. W mediach od 1989 roku. Z dziennikarstwem motoryzacyjnym związany od 1996 roku.
×
Artur Balwisz Author
Absolwent Zespołu Szkół Technicznych przy WSK w Świdniku. Mechanik lotniczy. Ukończył wydział politologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Dziennikarz. W mediach od 1989 roku. Z dziennikarstwem motoryzacyjnym związany od 1996 roku.
Latest Posts