AutoMotoFinansowanie

Carsalon.pl – aplikacja, która rewolucjonizuje zakup samochodu

Wchodząca na rynek firma Carsalon.pl chce zmienić dotychczasowy system sprzedaży samochodów w Polsce. To efekt zmieniających się trendów i preferencji klientów, którzy coraz częściej nie tylko szukają samochodu Online, ale także decydują się na jego zakup w sieci. To także efekt dynamicznego rozwoju zastosowania nowych technologii, które zmieniają sposób dotarcia do właściwego klienta z dopasowaną ofertą wartości.

Carsalon.pl ruszył z ofertą sprzedaży samochodów różnych marek, dostępnych w ramach platformy online. To krok, który ma ułatwić proces sprzedaży i zakupu samochodów w Polsce i rozwinąć sprzedaż samochodów Online, Carsalon.pl jest odpowiedzią na zmieniający się rynek i preferencje zakupowe Polaków.

Rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 600 000 nowych samochodów osobowych i dostawczych (wg danych Samar). Według szacunków Carsalon.pl, obecnie ok. 90 proc. klientów korzysta z Internetu podczas wyboru właściwego modelu samochodu – czy to za pomocą portali motoryzacyjnych, recenzji, filmów czy informacji udostępnianych przez producentów samochodów. W ciągu najbliższych 5 lat wskaźnik realnych zakupów Online powinien wzrosnąć do 10 proc., podobnie jak w Wielkiej Brytanii czy Niemczech.

Na rynkach Europy Zachodniej podobne rozwiązania w branży samochodowej sprawdzają się od kilku lat. Dobrym przykładem sukcesu jest portal carwow.co.uk, który po 4 latach działalności uzyskał 5% udziału w sprzedaży nowych samochodów na rynku brytyjskim. Sukces odniesiony w kraju skłonił portal do rozszerzenia działalności na kolejne rynki Europy Zachodniej (rynek niemiecki i hiszpański).

Polski Carsalon.pl
Dotychczas firma podpisała kontrakty z kilkunastoma dealerami takich marek jak: BMW, Mini, Land Rover, Jaguar, Jeep, Hyundai, Mitsubishi, Volkswagen, Renault, Dacia, Seat, Kia, Fiat, Abarth, Lancia czy Alfa Romeo. W ciągu najbliższego roku szef Carsalon.pl – Michał Słomkowski planuje zrewolucjonizować polski rynek motoryzacyjny. Platforma Carsalon.pl poszerzy dostęp klientów do dealerów wielu marek motoryzacyjnych, znacząco zwiększając paletę wyboru dla Klienta.

‘Zakup samochodu bardzo często sprowadza się do konfiguracji nowego pojazdu przez Klienta na stronie dealera lub importera i wielu wizyt w salonach samochodowych w celu uzyskania najlepszej oferty. To wymaga czasu. Teraz – za pomocą naszej platformy Carsalon.pl – klienci będą otrzymywać najbardziej korzystne oferty skrojone na miarę przez naszych partnerów, a proces negocjacji finalnych warunków zostanie ograniczony do minimum – podkreśla Michał Słomkowski, prezes Carsalon.pl.

Jak to działa?
Klienci informują platformę, jakim samochodem są zainteresowani. System Carsalon.pl kieruje zapytania w czasie rzeczywistym do dealerów wybranej marki w celu przygotowania oferty dokładnie odpowiadającej oczekiwaniom kupującego. Ostatecznie oferty trafiają do Klienta, który wybiera najkorzystniejszą spośród nich. Cały proces wyboru i uzgodnienia warunków transakcji odbywa się na ekranie monitora komputera (wersja webowa aplikacji) lub smartfona (wersja mobilna).

Taki system zmienia dotychczasowy sposób, w jaki polscy klienci dokonywali zakupu pojazdu – odwiedzając wiele salonów samochodowych w poszukiwaniu najbardziej atrakcyjnej oferty produktowej i cenowej. Z Carsalon.pl najlepsze oferty skrojone na miarę trafią bezpośrednio do nich, niezależnie od miejsca, w którym mieszkają.

Carsalon.pl planuje podpisanie umów z największymi dealerami 25 najbardziej popularnych marek w kraju do końca 2019 roku. Michał Słomkowski uważa, że sukces firmy tkwi w oferowaniu kupującym usługi, która pozwala w wygodny sposób zaoszczędzić czas i pieniądze, a dealerom pozyskać nowy kanał sprzedaży i zwiększyć zasięg dotarcia do potencjalnych klientów.

Redakcja Author
Sorry! The Author has not filled his profile.
×
Redakcja Author
Sorry! The Author has not filled his profile.