KuchniaLifestyleNews

BRNX sukcesem PGS. Wprowadzają nowe produkty

Poniższy materiał nie namawia do spożywania alkoholu a ma jedynie charakter informacyjny. Zgodnie z ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi

Polska Grupa Supermarketów z milionem sprzedanych puszek BRNX Browar Spiżarnia Dworska! Okrągły wynik zbiegł się w czasie z debiutem najmocniejszego wariantu piwa – BRNX 12%. Jednocześnie wraz z początkiem roku PGS rozpoczęło działania promocyjne swojej linii złocistego napoju.

Ponad milion sprzedanych puszek w 2020 roku – tak wygląda dorobek BRNX-a, czyli marki własnej piwa, należącej do Polskiej Grupy Supermarketów. Milionową puszkę sprzedano w okresie świątecznym, co poprzedziło rynkowy debiut trzeciej wersji BRNX-a, będącego jednym z najmocniejszych piw typu lager w Polsce.

-To piwo, o którym będzie głośno – zapowiadają przedstawiciele Polskiej Grupy Supermarketów. BRNX Super Strong jest najmocniejszym piwem marki własnej na rynku. 12% supermocny lager zamierza przekonać do siebie m.in. konsumentów ceniących mocniejsze trunki o słodowych nutach.

– Wdrożenie marek własnych piw było jednym z najważniejszych wyzwań handlowych w 2020 roku. Liczymy, że dzięki szerszemu portfolio marki BRNX w 2021 roku sprzedamy co najmniej 2 mln puszek we wszystkich kanałach sprzedażowych – informuje Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Puszka BRNX-a zagościła nie tylko na sklepowych półkach, ale również na sieci. W ramach kolejnego etapu działań komunikacyjnych, marka BRNX pojawi się w wybranych kanałach social media oraz wyselekcjonowanych mediach, zgodnie z założeniami ustawy o wychowaniu w trzeźwości.

Leszek Cieloch Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
×
Leszek Cieloch Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.