Zmiany w dziale marketingu Suzuki Motor Poland

Od 1 stycznia 2018 r. Dorota Drelich została Kierownikiem ds. PR, a Luiza Jakubowska objęła stanowisko Kierownika ds. Komunikacji.


Dorota Drelich – Kierownik ds. PR


 

Dorota Drelich pracuje w Suzuki Motor Poland od 2008 r. Do tej pory na stanowisku Kierownika ds. Komunikacji odpowiadała za reklamę samochodów, motocykli i silników zaburtowych marki Suzuki. Współpracowała z domami mediowymi, agencjami reklamowymi, badawczymi, interaktywnymi, realizowała lokowanie produktów Suzuki w programach telewizyjnych oraz projekty ambasadorskie.

 

Na stanowisku Kierownika ds. PR będzie odpowiadać za PR korporacyjny i produktowy z zakresem obowiązków obejmującym m. in.: współpracę z mediami, realizację projektów sponsoringowych, w tym koordynację sponsoringu sportowego, obsługę mediową targów, eventów i konferencji, realizację projektów w mediach społecznościowych.

 


Luiza Jakubowska – Kierownik ds. Komunikacji


 

Luiza Jakubowska, do tej pory Kierownik ds. PR, od stycznia odpowiada za komunikację marketingową marki Suzuki w Polsce. W zakresie jej obowiązków leży współtworzenie strategii marketingowej na rynku polskim i egzekucja budżetu reklamowego dla wszystkich grup produktowych marki Suzuki, opracowanie i dostarczanie materiałów komunikacyjnych i reklamowych dilerom Suzuki oraz nadzór nad prowadzonymi przez nich lokalnymi działaniami marketingowymi.

 

Luiza Jakubowska z Suzuki Motor Poland jest związana od 2012 roku – początkowo na stanowisku Specjalisty ds. PR, a od kwietnia 2017 roku Kierownika ds. PR, z szerszym zakresem obowiązków dotyczących prowadzenia działań z zakresu public relations. Oprócz stałej współpracy z mediami i pełnienia funkcji rzecznika prasowego, tworzyła strategie działań oraz koordynowała wszystkie projekty PR-owe.

 

fot: Suzuki Motor Poland

<h2>Skomentuj</h2>