AktualnościAutoMotoKarieraLudzie

Zmiana na stanowisku dyrektora marek SEAT oraz CUPRA

Michał Szaniecki zostanie nowym Dyrektorem Marki Seat. Dotychczas, jako Dyrektor Marketingu był odpowiedzialny za działania marketingowe Marki Volkswagen Samochody Osobowe. Szaniecki zastąpi na stanowisku Tomasza Życkiego. 

Michał Szaniecki, dołączył do Volkswagen Group Polska w 2016 roku, obejmując stanowisko Dyrektora Marketingu Marki Volkswagen Group Polska. Jest autorem wielu innowacyjnych rozwiązań dla marki. Zespół kierowany przez Michała Szanieckiego jest odpowiedzialny za największy wzrost w rankingu wizerunku marki oraz jej rozważania po 2015 roku. Wdrożył również unikatowy w Grupie Volkswagen w Europie koncept store VW Home oraz platformę umożliwiającą klientowi zapoznanie się z produktem online.

Szaniecki jest menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w obszarach marketingu i sprzedaży. W swojej karierze związany był m.in. z Wrigley Poland, Beiersdorf Nivea oraz Beiersdorf AG Germany. Swoje zadania realizował zarówno w ramach struktur krajowych, jak i międzynarodowych.

Tomasz Zycki przez 6 lat pełnił funkcję Dyrektora Marki Seat. Wraz zespołem ponownie wprowadził Seat-a na rynek polski, zbudował nowy wizerunek marki oraz pozwolił jej wyraźnie zwiększać udział w runku. Życki kończy współpracę z Volkswagen Group Polska.
Zmiany personalne w Volkswagen Group Polska wejdą w życie 1 października 2018 roku.

Artur Balwisz Author
Absolwent Zespołu Szkół Technicznych przy WSK w Świdniku. Mechanik lotniczy. Ukończył wydział politologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Dziennikarz. W mediach od 1989 roku. Z dziennikarstwem motoryzacyjnym związany od 1996 roku.
×
Artur Balwisz Author
Absolwent Zespołu Szkół Technicznych przy WSK w Świdniku. Mechanik lotniczy. Ukończył wydział politologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Dziennikarz. W mediach od 1989 roku. Z dziennikarstwem motoryzacyjnym związany od 1996 roku.
Latest Posts

Comment here