Ludzie

Sacha Ruffier nowym Dyrektorem Zarządzającym British American Tobacco Polska

Funkcję Dyrektora Zarządzającego British American Tobacco Polska w lutym 2019 r. objął Sacha Ruffier. Jednocześnie Sacha pełni rolę Dyrektora Zarządzającego obszaru Europy Północnej i Środkowej, obejmującego 7 krajów. BAT to jedyna firma w Polsce, która w swojej ofercie obok tradycyjnych papierosów posiada zarówno papierosy elektroniczne, jak i tytoń do podgrzewania. 


– Transformacja branży tytoniowej, wpisana w globalną strategię BAT, jest szczególnie widoczna w Polsce. Jesteśmy liderem kategorii produktów nowej generacji. Proponujemy konsumentom, którzy nie chcą lub nie mogą rzucić palenia, najszerszy wybór produktów alternatywnych, jednocześnie zapewniając ich najwyższą jakość – komentuje Sacha Ruffier, Dyrektor Zarządzający British American Tobacco Polska i dodaje – W Polsce mamy własną nowoczesną fabrykę płynów nikotynowych, a w Centrum Badań i Rozwoju w Poznaniu odpowiedzialne jest za przeprowadzanie specjalistycznych testów. Nasza sieć sprzedaży eSmoking World zapewnia najszerszą  ofertę produktów o potencjalnie ograniczonym ryzyku – zarówno e-papierosy, jak i  gloTM, czyli innowacyjną technologię podgrzewania tytoniu.

Sacha Ruffier rozpoczął współpracę z British American Tobacco w 1997 roku w Brazylii. W ciągu ponad 20-letniej kariery piastował wiele stanowisk związanych zarówno ze sprzedażą, marketingiem, jak i zarządzaniem. W 2004 roku został Dyrektorem Marketingu na Kubie, by w 2008 roku dołączyć do zespołu BAT w Centrali w Londynie jako Międzynarodowy Kierownik ds. Marek. Doświadczenie doskonalił także w Afryce Południowej, gdzie pracował na stanowisku Dyrektora Marketingu. W 2017 roku został Dyrektorem Generalnym BAT Hiszpania.

– Jestem niezwykle podekscytowany rozpoczęciem pracy w Polsce i jednocześnie dumny z możliwości zarządzania tak świetnym zespołem i organizacją, która według rankingu TOP EMPLOYERS 2019 należy do trzech najlepszych pracodawców w Polsce – podsumowuje Sacha Ruffier.

BAT jako pierwsza międzynarodowa firma tytoniowa zainwestowała w rozwój produktów nowej generacji w Polsce. Od 2015 roku BAT jest największym graczem w tym segmencie rynku. Firma CHIC – eSmoking World – wchodząca w skład grupy BAT ma blisko 50 proc. udziału w rynku i ponad 650 punktów sprzedaży detalicznej. Na koniec września 2018 roku BAT rozszerzył portfolio produktów o potencjalnie ograniczonym ryzyku o gloTM – innowacyjną technologię podgrzewania tytoniu.

BAT jest obecny w Polsce od 1991 roku, kiedy to zainwestował w fabrykę tytoniu w Augustowie. Łączne, dotychczasowe inwestycje firmy w Polsce przekroczyły 2,5 mld zł i planowane są kolejne.

Leszek Cieloch Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
×
Leszek Cieloch Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.