AutoMotoKarieraLudzie

PSA wzmacnia struktury

W ramach ujednolicenia struktury organizacyjnej firmy PSA postanowiło wyodrębnić dział Public Relations. Nowa organizacja działu ma zapewnić bardziej efektywną koordynację działań komunikacyjnych w ramach Groupe PSA w Polsce, z zachowaniem odrębności i właściwego pozycjonowania marek Peugeot, Citroën, DS i Opel.


 


Wojciech Osoś, dotychczasowy dyrektor public relations marki Opel, obejmuje stanowisko dyrektora Działu Public Relations Groupe PSA w Polsce. Na nowym stanowisku będzie odpowiadał za całokształt działań komunikacyjnych Groupe PSA oraz za działania komunikacyjne marki Opel.

Dorota Kozłowska, public relations manager marki Peugeot, będzie kontynuowała pracę na dotychczasowym stanowisku, odpowiadając za działania komunikacyjne marki Peugeot.

Klaudia Dawidko, dotychczasowy koordynator public relations i eventów marek Citroën i DS obejmuje stanowisko public relations managera marek Citroën i DS, na którym będzie kontynuowała dotychczasowe działania.  

Magdalena Derewicz-Wodzicka,koordynator public relations marki Opel, przechodzi do działu marketingu marek Citroën i DS, gdzie obejmie stanowisko managera komunikacji marketingowej marek Citroën i DS.



Artur Balwisz Author
Absolwent Zespołu Szkół Technicznych przy WSK w Świdniku. Mechanik lotniczy. Ukończył wydział politologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Dziennikarz. W mediach od 1989 roku. Z dziennikarstwem motoryzacyjnym związany od 1996 roku.
×
Artur Balwisz Author
Absolwent Zespołu Szkół Technicznych przy WSK w Świdniku. Mechanik lotniczy. Ukończył wydział politologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Dziennikarz. W mediach od 1989 roku. Z dziennikarstwem motoryzacyjnym związany od 1996 roku.
Latest Posts