AktualnościGospodarka

Najlepsze sieci handlowe w Polsce, to… ?

Polska Rada Centrów Handlowych w ramach 9 edycji konkursu PRCH Retail Awards wyłoniła najlepsze centra i sieci handlowe działające na rynku. Według jury konkursowego najlepszą siecią handlową została polska marka Kazar, natomiast eobuwie.pl zebrało laury jako nowa marka, która pojawiła się w ostatnim roku w galeriach handlowych. 


 

Podczas tegorocznej finałowej Gali konkursu PRCH Retail Awards, która odbyła się 11 października br. w auli Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej, w gronie niemal 400 przedstawicieli branży handlowej ogłoszone zostały najlepsze projekty centrów, sieci handlowych i prowadzonych przez nie kampanii. Jury konkursowe najwyższy laur w kategorii „Nowego centrum handlowego” przyznało wrocławskiej galerii Wroclavia, natomiast warszawska Arkadia okazała się bezkonkurencyjna pośród obiektów, które przeszły w ostatnim czasie gruntowną przebudowę lub modernizację. W kategorii sieci handlowych wyłoniono 2 zwycięzców: markę odzieżową Kazar, jako najlepszą sieć handlową oraz eobuwie.pl jako nową sieć handlową, która pojawiła się w ostatnim czasie w centrach handlowych.

„Polski rynek handlowy jest bardzo konkurencyjny. Tym samym wysoki poziom kompetencji w zarządzaniu obiektem lub siecią handlową oraz ciekawe pomysły na marketing i budowanie relacji z lokalną społecznością, stanowią o finalnym sukcesie. Jako organizacja branżowa chcemy wyróżniać i nagradzać te najbardziej efektywne i najciekawsze działania, które mogą być inspiracją dla pozostałych uczestników rynku i cieszą się dobrą opinią klientów. Celem konkursu jest wskazanie najlepszych praktyk w zakresie zarządzania i marketingu centrów i sieci handlowych. Szczególnie cieszy mnie fakt, że przez niezależną grupę jury w tym roku docenione zostały polskie marki, których wiele jest w galeriach handlowych.” – powiedział Radosław Knap, dyrektor generalny i członek zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.


W konkursie wyłoniono również laureatów w kategoriach marketingowych centrów i sieci handlowych. Jury oceniające projekty marketingowe postanowiło nagrodzić m.in. Centrum Bonarka City Center w Krakowie, za doskonale przeprowadzoną kampanię public relations oraz Galerię Tomaszów za kampanię wizerunkową. Wydarzeniem roku wybrano natomiast akcję w łódzkiej Manufakturze „Digital origami i rozświetlona Manu”, a najlepszą prosprzedażową kampanią „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, która odbywała się w Galerii Katowickiej. Jury przyznało także nagrodę centrom wyprzedażowym Factory za najlepszą kampanię internetową oraz doceniło działania CSR podejmowane przez zarządcę centrum 3 Stawy w Katowicach. Jurorzy docenili także działania employer brandingowe prowadzone w Polsce przez McDonald’s Polska.

Konkurs PRCH Retail Awards stworzony został z myślą o sieciach handlowych, deweloperach, zarządcach, inwestorach i profesjonalistach zajmujących się retail marketingiem.

Leszek Cieloch Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
×
Leszek Cieloch Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.

Comment here