Michał Garwacki nowym Marketing Managerem GTV Poland

Michał Garwacki koordynuje wszelkie funkcje  marketingowe firmy w skali globalnej. Zarządza pionami e-commerce, komunikacji, trade marketingu, brandingu i kreacji.


 

– Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej dla firmy, która rozwija się tak dynamicznie oraz nieustannie poszerza swoje portfolio, to ogromne wyzwanie, ale i wyróżnienie. Chciałbym nie tylko dążyć do ugruntowania pozycji GTV jako lidera rynku, ale również kształtować kierunki rozwoju firmy – mówi Michał Garwacki.

 

Zatrudnienie Michała Garwackiego to kolejny etap intensywnego rozwoju GTV, szczególnie w obszarze digitalowym. Nowy marketing manager posiada bogate doświadczenie w tym zakresie – przez ostatnie 7 lat był CEO agencji interaktywnej Synermedia.

 

Michał Garwacki zastąpił dotychczasowego Marketing Managera, Przemysława Szpojankowskiego, który pozostał w firmie i objął stanowisko Export Mangera, odpowiedzialnego za zarządzanie globalną sprzedażą i rozwój nowych rynków zagranicznych.

 

<h2>Skomentuj</h2>