Aktualności

Ludzie listy piszą. I flagi kupują

Koszulki, szaliki, czapki, flagi, maskotki, albumy i kolorowanki dla dzieci znajdą się w ofercie Poczty Polskiej przygotowanej specjalnie dla kibiców polskiej reprezentacji piłkarskiej. Właśnie ruszają piłkarskie mistrzostwa świata w Rosji. Atmosferę zbliżającego się mundialu można poczuć w placówkach pocztowych już od kilku dni.

Od kilku lat systematycznie rosną przychody Poczty Polskiej z działalności handlowej. Po pierwszych miesiącach tego roku spółka odnotowała 5% wzrost w porównaniu do danych z pierwszych czterech miesięcy 2017 roku. W nowej ofercie pojawiło się więcej produktów, wzbogacono propozycję wydawnictw książkowych. Spółka przykłada też dużą wagę do oferty sezonowej (np. kosmetyki dedykowane akcji „Lato” oraz Dniu Matki czy gadżety kibica).

– Nasza najnowsza oferta skierowana jest przede wszystkim do zwolenników drużyny Adama Nawałki, którzy mieszkają na wsi, w małych miejscowościach, gdzie nie ma ani księgarń, ani dużych supermarketów. Po raz kolejny placówki Poczty Polskiej wypełniają swoistą lukę na rynku i nasi klienci przy okazji załatwiania spraw pocztowych mają możliwość skorzystania z bardzo szerokiej oferty przygotowanej specjalnie z myślą o mistrzostwach świata w piłce nożnej  – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.

Wśród oferowanych artykułów są książki o tematyce piłkarskiej, notesy i kalendarze z wizerunkami naszych reprezentantów. Na większości z nich jest podobizna kapitana piłkarskiej drużyny Roberta Lewandowskiego. Są też zagadki piłkarskie, historia mistrzostw świata, koszulki z polskim godłem drobne gadżety, jak na przykład magnesy na lodówkę.

Od 2015 roku w Poczcie systematycznie rośnie sprzedaż prasy i książek, która w 2017 roku osiągnęła niemal 115 mln zł, podczas gdy jeszcze w roku 2015 było to niewiele ponad 100 mln. W ubiegłym roku  Poczta Polska zanotowała wartość sprzedaży wynikającą z prowadzonej działalności handlowej na poziomie 400 mln zł. Firma zakłada, że w tym roku uda się  osiągnąć wartość sprzedaży z działalności handlowej na poziomie nawet pół miliarda złotych.

Artur Balwisz Author
Absolwent Zespołu Szkół Technicznych przy WSK w Świdniku. Mechanik lotniczy. Ukończył wydział politologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Dziennikarz. W mediach od 1989 roku. Z dziennikarstwem motoryzacyjnym związany od 1996 roku.
×
Artur Balwisz Author
Absolwent Zespołu Szkół Technicznych przy WSK w Świdniku. Mechanik lotniczy. Ukończył wydział politologii Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Dziennikarz. W mediach od 1989 roku. Z dziennikarstwem motoryzacyjnym związany od 1996 roku.
Latest Posts