LifestyleNews

EPIC-CulinaryON – nowatorski format eventów podbija rynki świata. Firma właśnie otwiera swoje studia w Warszawie!

W 2018 roku globalny rynek imprez dla firm b2b był wart 1,07 biliona dolarów. Właściciele CulinaryON od lat budują swoje globalne imperium. Kluczem do sukcesu jest unikatowy pomysł oraz bardzo wysoka jakość za przystępną cenę. Obecnie posiadają już 22 studia i praktycznie co kilka miesięcy otwierają kolejne, nawet w tak dalekich zakątkach świata jak Indie. Biznes okazał się dużym sukcesem.

Firma w ubiegłym roku obsłużyła 5 tysięcy eventów z udziałem 100 tysięcy klientów, w 80% były to eventy b2b , ale z sukcesem organizująe też imprezy b2c, np. wieczory panieńskie czy urodziny. CulinaryON zdobył wiele nagród.  Najcenniejszą jest ocena wymagających klientów w Moskwie, którzy na TripAdvisor ocenili imprezy na 5 (najwyższa ocena).



Kuchnia, sztuka, edukacja
Twórcy CulinaryOn bardzo wysoko podnieśli poprzeczkę. Nie chcieli tworzyć kolejnej akademii kulinarnej, których w każdym dużym mieście jest sporo. Od początku przyświecała im idea stworzenia miejsca, w którym każdy znajdzie coś dla siebie i niekoniecznie musi być miłośnikiem gotowania. Dodatkowo, poziom obsługi ma być na najwyższym poziomie. Dzięki takiej idei udało się wykreować zarówno miejsce, jak i społeczność, gdzie wspólnym mianownikiem jest właśnie kuchnia. W CulinaryOn poznamy wszak smaki świata, które sami przygotujemy pod okiem najlepszych kucharzy, ale znajdziemy też masę zajęć, warsztatów oraz przedsięwzięć, które nie pozwolą się nudzić. Również na nich zdobędziemy unikatową wiedzę i umiejętności. – Łączymy kuchnię ze sztuką i edukacją w sposób dosłowny. CulinaryOn to także bowiem galeria, miejsce warsztatów malarstwa oraz licznych wykładów związanych zarówno z kuchnią, jak i rozwojem personalnym, ale też całych zespołów. Dlatego nasza oferta skierowana jest przede wszystkim do biznesu – team building, motywacja i wspólna zabawa jest szalenie istotna dzisiaj tak dla pracodawców, jak i samych pracowników – przekonuje Giulio D’erme, współtwórca akademii.

EPIC klucz do sukcesu
Firma rozpoczęła działalność od integracji zespołów wokół gotowania, ale jej kolejnym etapem rozwoju było poszerzanie oferty. Format EPIC to ENGAGEMENT – zaangażowanie, PRIDE – duma, INSIGHT – odkrywanie, CONNECTION – połączenie.

„Nasza metodologia angażuje uczestników do współpracy i wspólnej zabawy, wzmacnia poczucie dumy z przynależności do grupy, pozwala poznać się na nowo i połączyć w osiągnięciu wspólnego celu.”Format stale się rozwija i proponuje kolejne możliwości i pomysły na imprezy dla swoich klientów. Już miesiąc przed otwarciem CulinaryOn w Polsce klienci korporacyjni znający brand z innych rynków złożyli pierwsze zlecenia na firmowe eventy.

Kulinarny Disneyland – globalna jakość w sercu Warszawy – startuje CulinaryOn
Za sprawą właśnie powstającego CulinaryOn w Warszawie przy placu Trzech Krzyży, stolica awansuje do ścisłej czołówki na kulinarnej mapie świata. – Zebraliśmy najlepsze praktyki z najbardziej wymagających rynków świata. W Moskwie czy Singapurze klienci są szalenie wymagający, zarówno pod kątem obsługi, oczekiwań czy smaku. Ale to dzięki nim udało nam się stworzyć unikatowe podejście i usługi, którymi podzielimy się teraz z polskimi gośćmi. Tę wiedzę przekażmy również naszym lokalnym partnerom – mówią właściciele CulinaryOn.



CulinaryOn to globalna sieć, która osiągnęła niebywały sukces na najbardziej wymagających rynkach świata. Swoje podwoje otworzyła w Moskwie i Singapurze, gdzie gastronomiczna mapa wręcz opływa w najlepsze restauracje świata, licznie uhonorowane prestiżowymi gwiazdkami przewodnika Michelin. Program i sposób obsługi był tworzony w oparciu o jakość tych restauracji, ale również o opinie wymagających klientów. – Od początku chcieliśmy stworzyć unikatowe miejsce, które nie będzie tylko akademią kulinarną. CulinaryOn to przede wszystkim swoisty „kulinarny Disneyland”, który łączy kuchnię, rozrywkę, sztukę i edukację na najwyższym, światowym poziomie – mówi Giulio D’erme.

Warszawa na europejski start
CulinaryOn odniosło już sukces na najtrudniejszych rynkach kulinarnej mapy świata. O fenomenie miejsca mówią z uznaniem w Singapurze, Moskwie, Sankt Petersburgu czy Mediolanie. – Zdecydowaliśmy się na dalszą ekspansję, zwłaszcza na wymagających rynkach Europy. Podjęliśmy decyzje, że Warszawa będzie pierwszym takim miejscem w tej szczęści świata. Niebawem rozpoczynamy również start w kolejnych miastach – mówią właściciele. – Warszawa jest dla nas bardzo ważna, gdyż tutaj będzie nasza europejska centrala z zapleczem szkoleniowym. Oczywiście w najbliższych planach jest również stworzenie oddziałów m.in. w Krakowie, Poznaniu i Gdańsku – podkreślają.

Kolejnym miastem wśród stolic europejskich będzie Wiedeń. W Warszawie powstaje studio o powierzchni przekraczającej 700 mkw., które wyposażono w najlepszej jakości sprzęt gastronomiczny. Studio będzie miało kilkanaście stref w zależności od tematyki szkolenia. Nie zabraknie również strefy edukacyjnej. O wystrój zadbali uznani architekci i projektanci. Lokalizacje na studia są wybierane w sposób szczególny. Mają mieć nie tylko wyjątkowy wystrój, ale i prestiżowy adres.



Personel – the highest level
Za sukcesem organizacji stoi wiele czynników, najważniejszym jest jednak personel. – Na przestrzeni lat wypracowaliśmy model obsługi oparty na najwyższych standardach. Również system szkolenia jest dla nas szalenie istotny, gdyż personel to naczynia połączone, które muszą ze sobą doskonale współpracować. Wiemy, że jedno słabe ogniwo może zakłócić pracę całości. – mówi Alexander Blanc, współtwórca CulinaryOn.

Zespół, jaki jest budowany w warszawskim oddziale akademii, będzie składał się przede wszystkim z najlepszych kandydatów z rynku lokalnego. Praca w CulinaryOn to przede wszystkim ogromna nobilitacja. – Chcemy, aby każdy nasz pracownik – kelner, pomoc kuchenna czy kucharz, czerpał z pracy z nami najlepsze wzorce z różnych regionów świata. Dlatego praca z nami to nie tylko obsługa warszawskiego oddziału, ale liczne szkolenia i przede wszystkim podróże, które mają na celu podnieść kwalifikacje, ale również zrozumieć mentalność innych nacji, poznać ich kuchnię i zwyczaje – zaznacza Alexander Blanc. – Taka wiedza jest na wagę złota, poszerza horyzonty. Ale i pozwala na stworzenie doskonale działającej organizacji, aby klientom dostarczyć najwyższą jakość, jakiej oczekują.

Leszek Cieloch Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
×
Leszek Cieloch Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.