Dariusz Terlecki nowym Dyrektorem Sprzedaży TomTom Telematics

Dariusz Terlecki posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w sektorze usług B2B. Zdobywał je pracując w polskich i międzynarodowych spółkach, operujących w najważniejszych branżach gospodarki: technologicznej, BPO, contract stationary i FMCG. Specjalizuje się w budowaniu i skutecznym wdrażaniu strategii handlowej zapewniającej wysoki i stabilny wzrost organiczny. Z sukcesem przeprowadził kilka transformacji firm, doprowadzając do ich dynamicznego rozwoju. Do TomTom Telematics Polska dołączył na początku czerwca, obejmując funkcję Dyrektora Sprzedaży w regionie CEE.


 

Praca dla TomTom Telematics Polska to ogromne wyzwanie. Telematyka to sektor, który w najbliższych latach będzie rozwijał się bardzo dynamicznie. Umożliwia firmom m.in. dużą redukcję kosztów pojazdów, zwiększenie efektywności zarządzania flotą i poprawę bezpieczeństwa na drodze, pozwalając na szybki rozwój. Pracując dla największej firmy tej branży, moim zadaniem będzie upowszechnienie technologii, która już dziś stanowi przewagę konkurencyjną wielu przedsiębiorstw – mówi Dariusz Terlecki.

 

TomTom Telematics jest częścią grupy TomTom, zajmującą się zarządzaniem flotami, telematyką pojazdową i świadczeniem usług typu „connected car”. Nasza platforma WEBFLEET oferuje rozwiązanie „Software-as-a-Service”, z którego korzystają zarówno małe, średnie jak i duże przedsiębiorstwa w celu zapewnienia bardziej efektywnego wykorzystania pojazdów, optymalizacji kosztów eksploatacyjnych i paliwa, wsparcia kierowców oraz ogólnego zwiększenia wydajności pracy. Ponadto TomTom Telematics świadczy usługi na rzecz ubezpieczycieli, wypożyczalni samochodów, przedsiębiorstw leasingowych, importerów samochodowych oraz podmiotów kierujących swoją ofertę zarówno do przedsiębiorców, jak i do konsumentów.

Z bazą obsługiwanych pojazdów liczącą ponad 826.000 jednostek na całym świecie, TomTom Telematics zalicza się do światowych liderów wśród dostawców rozwiązań telematycznych. Spółka świadczy usługi na rzecz kierowców w ponad 68 krajach, zapewniając im największą w całym przemyśle telematycznym lokalną sieć wsparcia oraz najszerszy wybór aplikacji oraz rozwiązań integracyjnych dostarczanych przez współpracującą sieć partnerską. Ponad 49.000 klientów codziennie korzysta z wysokiego standardu bezpieczeństwa, jakości i dostępności naszych usług, udokumentowanego certyfikatem ISO/IEC 27001:2013, potwierdzonym w listopadzie 2016 roku.

<h2>Skomentuj</h2>