Sylwetki

Beata Suchocka COO agencji RiverWood marketing

Beata Suchocka zajęła stanowisko Chief Operating Officer w RiverWood marketing (Grupa RiverWood). Będzie wspierać CEO grupy, Macieja Tomaszyka.


 

Beata Suchocka jest managerem z ponad 15-letnim doświadczeniem w strategicznym i operacyjnym zarządzaniu obszarami marketingu i sprzedaży. Zajmowała się rozwijaniem i wdrażaniem nowych produktów, planowaniu i prowadzeniu kampanii 360 na rynku lokalnym i międzynarodowym oraz zarządzaniem projektami.

Wcześniej pracowała m.in. jako Dyrektor Marketingu w Profile Vox, Kierownik Marketingu i Projektów Marketingowych w The Lorenz Bahlsen Snack World czy jako Starszy Kierownik Marki oraz Kierownik ds. Marketingu Handlowego w Wrigley Poland. W strukturach RiverWood marketing Beata Suchocka odpowiedzialna będzie za zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy, realizację celów biznesowych oraz zarządzanie budżetem i kilkudziesięcioosobowym zespołem

– To ważny krok w rozwoju RiverWood marketing – mówi Maciej Tomaszyk, CEO i wiceprezes agencji. Beata jest nie tylko doświadczonym managerem i strategiem, ale posiada też bezcenną wiedzę o „klienckim” spojrzeniu na kampanie marketingowe, co z pewnością pozwoli nam udoskonalić komunikację z dotychczasowymi i przyszłymi Klientami  – dodaje Tomaszyk.

Leszek Cieloch Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
×
Leszek Cieloch Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.

Comment here