Bartłomiej Batte na czele sieci reklamowej Digital Contact

Bartłomiej Batte objął stanowisko dyrektora w Digital Contact, spółki należącej do Tarsago Media Group. Bartłomiej będzie odpowiedzialny za kierowanie działem sprzedaży oraz jego rozwój w obszarze reklamy on-line. Zajmie się również wsparciem i dalszym w rozwojem Digital Contact działającej na rynku rumuńskim w ramach grupy Tarsago.


 

– Widzimy jak nasi klienci zarówno z sektora B2C, B2B jak również e-commerce coraz odważniej podchodzą do wszelkich rozwiązań pozwalających na przetwarzanie ogromnych zbiorów danych. Dlatego obecne działania jak i cele na przyszły rok to przede wszystkim mocna rozbudowa naszych produktów pod kątem analizy oraz optymalizacji KPI klientów przy wykorzystaniu  szeroko pojętego Big Data. Wzmacniamy naszą ofertę programmatic i jednocześnie przy wykorzystaniu danych behawioralnych poszerzamy naszą ofertę mailingową. – mówi Bartomiej Batte.

 

Bartłomiej Batte posiada ponad 8-letnie doświadczenie w digital marketingu. Wcześniej związany był miedzy innymi z takimi agencjami jak: OAN, Netaffiliation, Revenue Alley czy Grupą ClickAd.
Digital Contact to internetowa sieć reklamowa świadcząca usługi w obszarze reklamy online. Pomaga swoim Partnerom zbudować skuteczną strategię reklamowania się w internecie, przygotowuje rekomendacje działań, placementów oraz media plany. Sieć specjalizuje się w realizacji kampanii display, content marketingu, kampaniach na urządzeniach mobilnych, SMS/MMS oraz reklamie in- tekst. Ofertę sieci uzupełniają własne bazy mailingowe B2B i B2C.

 

Hobbistycznie Barłomiej Batte zajmuje się kajakarstwem.